Forum Energy Team Strona Gwna Energy Team
Strona klanu Energy Team
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Czuje się bardzo dobrze i lzej

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Energy Team Strona Gwna -> News
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 742
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Pi 14:24, 04 Kwi 2014    Temat postu: Czuje się bardzo dobrze i lzej

Kilka tygodni minelo i jest super.
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam Wystarczy tam pojechac, przywiezc je i sprzedac tu w Kuwejcie - przekonywala.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

weszlam zeby sie czegos dowiedziec ale w odroznieniu od innych for-jestem strasznie zniesmaczona glupimi komentarzami, obrzucaniem sie nawzajem zlosliwosciami itp.Poziom forum jest mierny a to dzieki wam uzytkowniczki.Dziwie sie ze moderator go nie zamknal.Zenada. [link widoczny dla zalogowanych] a mi sie podobaja imiona
Benusik zrobilam dzisiaj test- 2 dni przed miesiaczka no ale znowu negatywny. Dziaisj na USG oani wykryła mi jakiś opęcherzyk ponad 3 cm. Boska fryzjierka , ale gdzies przepadła Idź i kup.... Ja na Twoim miejscu już dawno bym zrobiła sobie ten test [link widoczny dla zalogowanych]
Ja bardzo bym chciała żeby wystąpiły metody. Sprawa priorytetowa jest dla mnie zdrowie ale skutkiem ubocznym stosowania lewatyw jest zdecydowana poprawa wygladu skory. Zycze wam wszystkim powodzenia. Oczywiście TO wcześniej to nie ja .Ja napewno nigdy nikogo nie obrażam i cały czas czekam na odpowiedż nt. gruba jest na twarzy To wszystko przez to,ze mam straszne bóle głowy.Ja zganiam wszystko na migrenę-a lekarze na prolaktynę
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Żele z NAILSCOMPANY są świetne , obecnie je używam.Naprawde polecam!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak dla mnie to popadanie w przesade, w koncu kazda z nas znal;azlaby cos co moznaby poprawic a nie znaczy to,ze od razu jestesmy do niczego.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

JA tego nie mogę ocenić bo dopiero mam wyznaczony termin założenia aparatu. [link widoczny dla zalogowanych] Tasinka, żal mi Cię, on się bawi, on niczego nie zdobywa, on już zdobył i dobrze o tym wie.
ale sproboj jak wytrzymasz krocej to tez bedzie ok kazdy dzien bez jedzenia to olga dla naszego przewody pokarmowego Operację będę miała dopiero 8 kwietnia ale juz się zaczynam bać. Sosnowiec,ale myslę ze wszedzie podobnie Aczkowliek nie wiem jak tam z lekarzami, a to chyba oni najwazniejsi.....wioem ze pracuje tam Dr Stanczyk, jest taki sobie, wydawalo mi sie ze jest dobry, ale jednak nie zbyt sie zna na pewnych rzeczach i robi je mechanicznie. z tym, że wtedy było lato i wiele okazji ku temu, żeby intensywnie się ruszać [link widoczny dla zalogowanych]
kupiłam 2-3 tygodnie temu Orbitrek Olpran BK-TE-005 za 540 PLN to jest w zasadzie ten sam model o który pyta alusiek7 tylk ow nowszej obudowie. trzepie sie przy waszych wypowiedziach aaa uuuu aaaaa Poznam jakąś fajną dziewczynę w podobnym wieku, z którą będę mogła normalnie pogadać, wyskoczyć na imprezę czy na piwo. Eh jak wiekszosc z was tu mam ten sam problem . Z jednej strony mam już ich serdecznie dość ale z drugiej strony będzie mi ich troszkę brakowało moze Cie to troche kosztowac, ale przynajmniej bedize w miare dobry efekt.. mialam juz leczone zeby kanalowo ale mniegdy ni eprzednie , i jak to wyglada,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

moze jestem zbyt niecierpliwa , co mozna oczekiwac po tygodniu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Kilka lat temu polpasiec na twarzy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W rzeczywistości wygląda troszeczkę gorzej aczkolwiek i tak zaj**iście. [link widoczny dla zalogowanych] Najgorsze będzie jak zacznę jeść
bo rózne linie latają na różne lotniska pod Londynem. Wiem ile kosztuje (ok 6000zl) ale mam juz 28 lat i cza smi ucieka. ja używam płynu do mycia dywanów i tapicerek firmy Clinex - dostępny jest w internetowej hurtowni chemicznej to-ma [link widoczny dla zalogowanych] ,k122,5.html#produkty Pierwszy numerek zazwyczaj trwa krótko, ok. Niemniej jednak nie uwierzę, że ktoś z miseczki B dorobił się miseczki F. [link widoczny dla zalogowanych]
Hej, a złożyłaś już pozew w sądzie? będzie możliwośc przedyskutowania cen i szczegółów. Z nosa mi kapie. Wypoczynek to przedze wszystkim sen. Polecam !!! Z drugiej strony wszystko zalezy od Ciebie. Jagoda
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ehhhhhh....
[link widoczny dla zalogowanych]
antynikola -imie wiktoria nie jest mało polskie ono wcale nie jest polskie,jest pochodzenia łacińskiego
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

aaa... [link widoczny dla zalogowanych] Ksiądz z jej parafii dzwonił do niej w celu rozmowy, ale też się nie stawiła( tak twierdzi przynajmniej).
na szczescie znalazlam ta strone i bardzo sie ciesze tym faktem ze takie strony istnieja mozna duzo sie dowiedziec przeczytac dyskutowac itd.. [link widoczny dla zalogowanych] szampon, balsam, krem i tonik do włosów. Temu to tylko Państwowa Inspekcja Pracy może pomóc zejść na ziemię. Musisz iśc jeszcze raz do lekarza bo choroba u Ciebie jest nie wyleczona [link widoczny dla zalogowanych]
Chciałam powrócić do normalnego jasnego brązu. Ja jestem miesiac po i jestem dalej słaba, bardzooooo szybko sie mecze, brakuje mi tchu i wogóle. Słyszałam ze np w Poznaniu leczenie wyglada tak,ze koszty operacji sa pokrywane i nic sie nie placi,operacja jest przeprowadzana bezplatnie,a jesli chodzi o kontrole u lekarza juz nie są refundowane.Osoba lecząca sie pokrywa koszty cotygodniowych kontroli i zdjęc rtg,ktore są wykonywane co 3 tygodnie. witam jestem umowiona na konsultacje u Dr. a np jakis rowerek, jeździk. Hm jakby Was nakierowac: Stad ból.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 742
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Pi 14:26, 04 Kwi 2014    Temat postu: Jeśli chodzi o to, gdzie podnosić swoje umiejętności fry

Mroczek the best!!!!!!!!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
-Kuba Wojewódzki Dodaj jeszcze noc, ranek, kobiety leżące na salch 2 doby...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

23. [link widoczny dla zalogowanych] Hej Wszystkim.Ja robiłam sobie powiekszenie piersi 3 miesiace temu w Linea Corporis u dr Stanczyka.Jestem bardzo zadowolona.Strasznie balam sie tej operacji ale teraz niezmiernie sie ciesze ze to zrobilam i własnie w tej klinice.Obydwaj lekarze należą do towarzystwa chirurgii plastycznej i mają wysokie kwalifikacje-Pamietajmy-nie oceniajmy ludzi po wygladzie-to mylne.A doktora Stanczyka bardzo gorąco polecam.
Bella pozdrawiam i odświezam teraz 3 dzien opuchlam dziura jak lej po bombie a w srodku zolto zielony kolor! Kacper, Viktoria i Zuzia Z drugiej strony trzeba powiedziec, ze jako osoba dorosla powinnam sie sama zorientowac ,ze beda koszty otwarcia sklepu.Nie godze sie z twierdzeniem, ze szkolenie Zabki w to sekta, Bylam na tym szkoleniu.Kazdy po poludniu robil co chcial, nieprawda jest, ze odbywaly sie musztry wojskowe. nazywayja sie Lip Fusion, probowalyscie? [link widoczny dla zalogowanych]
odtruje organizm, wygonię sadełko i może będzie OK. odpisac na uwagi OWM mogłabyś bo to podobno też ważne,Napisz tam swoją wersje i już.powodzenia tylko co wtedy z kiecką????? najbardziej boję się o moje dziecko, czy któraś z was miała podobny problem? dzieki dziewczynki odstawie na dzis no tak ,ale która dziś dziewczyna ważąc ok60 kg ma 60 cm w pasie? moj maz mial Zabke -dlugi ma takie ze nie pytaj wrabiaj ludzi musisz im odpalac taka kase ze nie stac cie na oplaty
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ale twarz spoko
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

przekombinowane tutaj Masz racje groszek_a, ze najlepiej zakupy robi sie w Polsce!!
[link widoczny dla zalogowanych]
( 1 cm max ).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Leje je domestosem potem te od razu zdychają ! [link widoczny dla zalogowanych] Bedziemy Cie wspierac
to gdzie jest jaki odcień było efektem przypadku i nie było widać ingerencji fryzjera jak to jest w baleyagu. jak ktoś jest bardziej doświadczony ode mnie początkującej to proszę o rady czy cały czas robić to zwykłą wodą z kranu? Zamówiłam sobie zestaw do robienia tipsów akrylowych,czy ktoś mógłby mi poradzić jak się miesza składniki-tzn chodzi mi o proporcje no i oczywiście dobre rady będą mile widziane nie wiem czy ta pomidorówka jest ok, była ugotowana na rosołku....??? moj wloski lekarz skierowal mnie wlasnie na usg...wynik we wtorek,ale watpie we wlasciwa diagnoze [link widoczny dla zalogowanych]
Boję się, że gdybym chciała odpocząć dłużej, to już nie ruszyłabym z miejsca. marnie chociaż Biosteron 25 mg nieco poprawił jakość mojego snu. ... JEDYNE CO MNIE MARTWI TO TO CZY ON ZDAZY WROCIC Z URLOPU. Witam, piszcie do mnie na e-mail, chętnie pomogę i odpowiem na wszystkie pytania związane z robieniem paznokci metodą żelową. Ostatnio ćwiczę w ten sposób, że ręce mam luźno opuszczone po bokach i w ogóle nie trzymam się orbitreka, ani tych jego \'ramion\', ani tej rurki na przodzie, tak że pracują tylko nogi. i wcale nie załuje,mimo iz tanie nie sa ale co najwazniejsze skuteczne ,dzialajc na istote cellulitu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dzięki za dobre słowo kobieto Facecikiem bez wątpienia zostanę, ale sutanna może dodałaby mi hmmmm męskości, czy nie wiem właściwie co mają ci księża Sutanna to taki mundur, a za mundurem panny sznurem
[link widoczny dla zalogowanych]
wole miec 160 cm i kazdego faceta niz 180 cm i zyrafe w zoo a banany miały tak cudowny zapach,nie wiedziałam nawet,że tak im pięknie do \twarzy\
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja stwierdzam iz adrietta robi przemeblowanie, stokrotka jednak wyjezdza to moze teraz ktoras upiecze jakies pyszne ciasto? [link widoczny dla zalogowanych] witam,
Położne nie zwracając uwagi na niego rozmawiały: tak to prawda czasem i plecaki mogą być denerwujące, ..ja raczej nie mam z tym problemu bo jak mam katarek to zawsze tą jedną husteczkę chowam do kieszeni Co prawda wysoki poziom IgG może świadczyć że bylo to stosunkowo niedawno ale nie na tyle(jesteś we wczesnej fazie ciąży) by moglo to stanowic zagrożenie. Hej Moze wiek w takich wypadkach tez gra role [link widoczny dla zalogowanych]
1) płyn do lewatywy musi mieć ok. Możesz zjeść nawet trzy steki, jeśli chcesz, staraj się jeść zielone, liściaste jarzyny, nie możesz jeść pieczonego ziemniaka. Proponuje nie korzystac z ogloszen o prace w polskich gazetach poniewaz mozesz sie naciac. i ta cebula.czy moze byc zwykła taka z zapasow zimowych bez szczypiorku?? Hmm... Cenowo tak samo jak u Berendowicza, a zupelnie inne podejscie do klienta. nic trudnego ..dzieki temu wycwiczylam sobie silna wole( jest ona baardzo wazna przy odchudzaniu -i naprawde mozna ja wyrabiac) tak jak kiedys nie umialam nie zjesc na raz calej czekolady - teraz zjadam 2 kostki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

właśnie uporałam się z urodzinowym,późnym obiadkiem dla swojego mena,no i z ciachem..
[link widoczny dla zalogowanych]
do boa!!!!!!! Magic Affair
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

miejscami gdzieniegdzie coś złapało na rudo-brązowy oO Dobrze, że te odcienie nie rzucają się w oczy [link widoczny dla zalogowanych] nie otwiera sie...
Metoda jest jedna, trzeba sie dobrze odżywiać, a reszta to może co najwyżej przyspieszyć. Zapewniły mnie kobietki ostatnio na recepcji że jeśli mam tam ciaże prowadzona od poczatku u nich to problemu z porodem nie bedzie na pewno. oprócz Ryśka z Klanu Jego niedobór powoduje osłabienie i ospałość może też prowadzić do otyłości. Ja natast traktowalam go jak psa. [link widoczny dla zalogowanych]
Też jestem pracownikiem tej firmy od trzech lat. Bardzo proszę o pomoc. Na pewno tresc zawarta w jelitach swoje wazy ( wg niektorych zrodel 5 kg i wiecej !! Spróbujcie jest jedna sluszna dieta PŻ + WR dodam ze przy 166cm waze 51kg , moja zmora jest wystajacy brzuch pod pepkiem, dodatkowo cwicze z Ewa Chodakowska i krece hula hop, zobaczymy co tego wyjdzie szukam wsparcia Cholera, szkoda, ze nie można sobie wybrać cycków.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Energy Team Strona Gwna -> News Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin