Forum Energy Team Strona Gwna Energy Team
Strona klanu Energy Team
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Pozwala uzyskać długotrwałe efekty dzięki specjalnej tec

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Energy Team Strona Gwna -> News
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 742
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Sob 21:47, 22 Mar 2014    Temat postu: Pozwala uzyskać długotrwałe efekty dzięki specjalnej tec

witam wszystkich serdecznie.Tak bardzo sie ciesze ze przypadkiem wszedlem na te strone.U mnie problem dretwienia rak trwa od 5 lat!Zeby nie to forum to nadal myslalbym ze to przemeczenie albo rece w zlej pozycji,ale to przeciez niemozliwe zeby budzic sie w nocy ze 20 razy ze zdretwialymi rekoma.Nawet w ciagu dnia gdy jade na roweze lub przy komputerze uzywam myszki dzieje sie to samo.Czasami ustepuje i przez jakis czas mam spokuj i gdy sie ciesze ze juz dretwienie chyba nie wroci to po paru dniach wraca z powrotem.Nie wiem jaka moze byc przyczyna u mnie czy to nadwyrezenie rak czy moze cos innego bo jesli mialbym to tz. [link widoczny dla zalogowanych] dopiero z tydzien temu zeszła mi opuchlizna...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Proszę odpowiedzcie mi na te pytania, bo ja dzisiaj kupiłam sobie ten przyrząd z rurką i nie mam pojęcia jak zrobić tą lewatywę, a więc taka jaka musi byc temperatura wody, na jaką głębokość trzeba włożyć tą rurkę, jqak się odbywa ten cały proces oczyszczasnia, czy po 15 min sama woda zlatuję czy trzeba coś robić, proszę o odp
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

tylko co sie pod tym kryje? [link widoczny dla zalogowanych] Mowia, ze na polnocy jest ogolnie lepiej, wiecej pracy i wieksze zarobki.

kumacie cos? albo mogli mi założyć taką igłe z tyłu na placach, nie pamietam jak to się nazywa w każdym razie miało to być tymczasowe dojscie dla leku przeciwbólowego, tylko ze z tym mozna chodzić, bo kolezanka na sali to miała, nie pamiętam co jej robili, ale widziałam jak to miała założone, pamietam też że wstawała do ubikacji. W takim razie bierz sie do dziela i zaczynaj Trzymam kciuki Powiem od razu że wizyty się nie boje, mama zabiera mnie do swojej doktorki, sprawdzonej przez nią i jej siostry. Czulam sie baaaaaaardzo skrepowana i wyszlam wsciekla. [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] ,35590,3718384.html na stałe? Zycze powodzenia i trzymamm kciuki. Chcialabym miec ciut większe . Boję się tych \efektów specjalnych\. Teraz wiem że warto życ , warto kochać marzyć śnić Nie uważam siebie za cnotkę, lubię wymyślny seks ale filmy porno są dla mnie obrzydliwe nie ma w nich odrobiny namiętności i to że mój mąż je ogląda mnie do niego zniechęca.
PS.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
to już nie będzie tak wesoło.
[link widoczny dla zalogowanych]
U mnie ok, wyprawilam meza z corka na spacer i troche oddechu
A blokada, która u mnie zastosowali, to przez kilka godzin wogóle nie czułam bólu, bo wogóle nie czułam prawej nogi..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Energy Team Strona Gwna -> News Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin